Slovo Jiřího Poběrežského

29.08.2022

Lídr kandidátky Starostové a nezávislí (Za lepší život v Nehvizdech), dva a půl roku starosta Nehvizd

Vážení spoluobčané!

Posledních dvanáct let mělo sdružení "Za lepší život v Nehvizdech" vaši důvěru a mohlo se podílet na rozvoji našeho městyse. Velký dík za rozvoj patří všem zastupitelům, nejen těm, kteří kandidovali "za nás", a také bývalému starostovi Vladimíru Nekolnému. Převzal jsem po něm pomyslné žezlo před dvěma a půl lety a musím přiznat, byla to jízda. Rovnýma nohama jsme skočili do něčeho, co nikdo nečekal, doby koronavirové pandemie, kterou před půl rokem "vystřídala" ukrajinská krize.

Možná si řeknete, že jde o celosvětové události, které se malého městysu nemohou dotknout, ale není to tak. Snažili jsme se i v těchto nelehkých časech městys rozvíjet, pomáhat a sloužit vám, občanům. Možná si vzpomenete, že jsme přivezli asi jako jedna z prvních obcí barely dezinfekce, kterou dostal každý v Nehvizdech, že jsme seniorům obstarali roušky, pak i respirátory. Že jsme se snažili najít (a našli) ubytování pro naše ukrajinské přátele, řešíme intenzivně nápor zdražování energií a služeb, který se samozřejmě promítá do fungování městyse.

Za posledních dvanáct let se městys změnil, z malé obce je to malé městečko, kde nechybí služby, nabídka předškolních, školních i mimoškolních aktivit, zázemí pro sportovce i umělce, lékárna, ordinace praktického a dětského lékaře, zelené plochy, cyklostezka do Mstětic, bankomat, dětská hřiště i workoutové zákoutí, psí hřiště a mohl bych pokračovat. Zapomněl jsem. Máme nově i vlastní obecní policii, protože bezpečnost považuji za velmi důležitou součást spokojeného života. Městys koupil také budovy na náměstí a má s nimi velké plány - nad hospodou vznikne multifunkční sál, budovy č. p. 8 a 10 nabídnou občanům prostory pro nové služby, které náměstí budou slušet.

Člověk, který se v Nehvizdech narodil, si myslí, že ho každý zná. Vím, že to tak není. Do městyse se stěhují další a další lidé, kteří tady hledají domov. Proto dovolte, abych se představil. V Nehvizdech žiji od narození, což je již 60 let. Jsem ženatý a mám dvě dospělé děti. Od dětství jsem členem fotbalového klubu AFK Nehvizdy, posledních dvacet sedm let jeho předsedou. V zastupitelstvu jsem již třetí volební období, starostou dva a půl roku.

Profesně jsem předtím působil na manažerských postech v nadnárodních firmám a upřímně vám říkám, že práce starosty a vedení korporace jsou dvě úplně odlišné věci. Protože ve firmě jsem byl šéf já, v Nehvizdech mám nad sebou téměř čtyři tisícovky šéfů - vás občanů. A společně s týmem zastupitelů se snažíme, abychom vaše přání, prosby, urgence, kritiku nejen slyšeli, ale abychom podle toho konali.

Vždy jsem se snažil lidi vyslechnout a řešit jejich problémy napřímo, což hodlám dělat i v dalším volebním období. Mám rád přímé vztahy založené na vzájemné důvěře a pochopení. Na radnici jsou pro vás dveře otevřené, můj telefon a e-mail máte k dispozici a nejinak tomu bude i nadále. Můžete mě kdykoliv zastavit na ulici, myslím, že jsem ještě nikoho neodmítl vyslechnout. Nedělám to, protože musím, dělám to, protože to tak cítím. Moje motto je totiž "Nehvizdy, můj domov". A byl bych velmi rád, pokud byste ho i vy měli stejné.

Nekandiduji sám, společně se mnou kandiduje dalších 14 lidí, kterých si vážím a které dobře znám. Většina z nich pro Nehvizdy již pracuje a bere je stejně jako já, jako svůj domov, který chtějí zvelebovat a rozvíjet.

Čeká nás toho hodně, dostavba školky, vybudování nové budovy pro DC Dráček a dětské skupiny, dostavba naší skvělé základní školy. Dokončení zázemí ve sportovním areálu. Přestavba náměstí. Vybudování přivaděčů vody. A nejdůležitější v dalším období bude začátek stavby vysokorychlostní trati s terminálem, kde děláme od začátku vše pro to, aby to byl pro Nehvizdy jednoznačný přínos. A samozřejmě výstavba tolik potřebného obchvatu.

Dejte nám svůj hlas. Budu další čtyři roky pracovat pro vás, občany, mluvit s vámi, řešit vaše problémy i přání, společně s dalšími kolegyněmi a kolegy v zastupitelstvu rozvíjet Nehvizdy jako místo, kde se dobře žije a kde jsou lidé - přes svou různorodost v názorech - společně rádi.

Dovolte nám tedy dokončit započaté, abychom nezůstali v půli cesty.

Kandidujeme pod hlavičkou STAROSTOVÉ A NEZÁVISLÍ. 

Po volbách na shledanou

S úctou

Jiří Poběrežský

Ing. Jiří Poběrežský

Věk: 60 let

Rodinný stav: ženatý, dvě děti

Zaměstnání: současný starosta městyse Nehvizdy

Jak dlouho bydlím v Nehvizdech: 60 let

Politická příslušnost: bez politické příslušnosti

© 2022 Starostové a nezávislí (Za lepší život v Nehvizdech). Všechna práva vyhrazena.
Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky